Lost and found, fast inte riktigt





Nyligen tappade jag min snygga svarta kavaj. Döm om min förvåning när jag sedan inte hittade den, jag cyklade nämligen genast tillbaks, det var mitt på dagen och mitt i förorten. Jag trodde liksom inte att folk tog andras använda kläder. Det kanske inte folk gör, den kanske blåste bort. Eller så gör den kanske numera gör någon annan glad? Hoppas det. Det var ett reafynd, inte någt specellt märke, men den satt så jäkla bra. Jag letade efter en exakt likadan, men det enda stället den fanns kvar på var en webshop i Holland, portot skulle bli 25€, lite för dyrt för en relativt billig kavaj. Idag sprang jag på en skitsnygg kavaj på vårrean på MQ (som inte är någon direkt favoritbutik), dessutom följde den lilla gråa saken ovan med hem. Nu är jag med kavaj igen. Skönt. Svart så klart. Hej
Patti! Hennes Just kids ligger dessutom i handvärran och blir läst på diverse bussar och tåg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback