åka bil

blogg.se har krånglat i helgen och inget av mina mobilinlägg har laddats upp. Får se om det rasslar in en massa bilder längre fram. Att ta körkort lagom till en långhelg har varit kanon. Jag har kört motorväg, landsväg och grusväg. Och mer grusväg. Och lite med släp. Och så motorväg hem igen. Är också imponerad av att min man bara släppt tager och låter mig köra hela tiden, tror inte att jag skulle klara det lika plättlätt själv.

Det har varit en helt underbar minisemester! Barnen har badat i kalla havet och det har varit läge för glass mest hela tiden. Och det är en hel dag kvar. Herregud, vilken lycka.  

Kommentarer
Postat av: Anonym

äsch det vet du väll att jag inte skulle tveka en sekund att lägga mitt liv i dina händer. Finns ju ingen jag litar på lika mycket som du.



puss dukto.

2011-06-07 @ 11:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback