Fyfan

Hatar jävla februari. När man så väl förtjänar lite vår då blir det som vanligt smällkallt. Det kommer inte som någon överraskning, men tålamodsreserven är uttömd. Nagelbanden är trasiga, håret elektriskt och blicken tom. Pengarna till plogningen är slut för i år och det är svårt att ta sig fram, trots att det slutade snöa för två dagar sen. Jag vill verkligen inte ta mig ut och kuta i det här, jag vill ha fem plus och barmark, helst nysopat. Åh ljuva vår, underbara vårgator, vi ses om två månader. Nu går jag ut och springer på ren trots, ja jäklar vad stabil jag blir i bålen, hej och hå. Och att springa i snö är ju likvärdigt med en mega-knipövning sägs det, ni ser även en gulblek, bitter kvinna kan se livet från den ljusa sidan.

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Och bara att gå ute...man ser ut som en skitnödig pingvin :( Hatahatahata vinter!!!

Postat av: adrenalin

Vedervärdigt! Haha, skitnödig pingvin var ordet!

2011-02-13 @ 16:08:32
URL: http://adrenalin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback