Nytt år, nya tag

Håglösheten har inte riktigt släppt, men det har i alla fall varit en trevlig jul. Ingen stress, inga bråk, bara massa god mat och kanske t o m något som kan kallas julgläje. Åtminstone tindrade barnens ögon lite, om man bortser från att åttaåringen vid flera tillfällen grät över saker lillebror hade fått och inte han. Nu väntar jag bara på att barnen ska komma ner i varv så att vi kan slappna av lite under julledigheten. De är extremt speedade men jag har goda förhoppningar eftersom förra jullovet slutade med att de till slut slappnade av. Jag har sökt ett jobb förresten. Ett med åtskilliga tusen färre i lön men med tydligare mål och mening inbillar jag mig. Jag är ledig tolv dagar till! Lyckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback