Sämsta sidan

Idag har jag visat mig från min värsta och bästa sida. Värsta sidan i föräldraskapet genom att bli rikitgt asförbannad och skrika åt barnen. Bästa sidan genom att baka fantastiskt bröd för hela veckan, laga fantastisk mat så alla blev mätta och nöjda, tvätta kläder så vi har rena trosor och kallingar i veckan som kommer, storhandla så det finns mjölk till kaffet och smör till brödet. Ändå är det känslan av bråket som sitter i. Kan bero på att jag drack två glas vin igår. Nuförtiden blir jag tungsint så fort jag dricker. Trots att jag inte ens blivit full. Så jäkla meningslöst. Nåväl, surdegsbrödet blev fantastiskt och för att fortsätta i samma anda testar jag att göra ett filmjölksbröd jag blivit tipsad om. Det luktar gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback