skit för halva slanten

En oror gnager när jag lämnar mitt yngsta barn på dagis, han är så liten och det känns som om de inte har så bra koll på honom på morgonen. Det är sällan personal från hans avdelning där då, och jag vill inte lämna till någon jag inte gillar/känner. Nej just gillar. För det jobabr ett par riktiga bitchar på ungarnas dagis (varför slutar den bra personalen och puckona blir kvar?). Såna där bitchar som ser att man står med en liten unge på armen och har jävlebråttom till tunnelbanan, men ändå inte kommer fram och erbjuder sig att ta honom (fast de SKA, jag har kollat), utan istället står och snackar med varann och ser ut att tycka att det är så jävla jobbigt att man kommer precis när de står och pratar, för man stöööör. Och även om det är någon vettig personal där så känns det jobbigt, för lilla lillkillen trampar iväg på egen hand och gården är stor och det går närmare 70 barn på daghemmet och jag vill att någon ska hänga med honom även om han är duktig på att klättra för han är alldeles för duktig att klättra och klättrar upp på saker som barn som är ett år äldre inte klarar. Just nu vill jag byta dagis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback