jobba

Projektet jag jobbar i ligger i slutfasen. Eller slutfasen, det vette fasen (oh så fyndigt), men vi håller på att göra det sista som var beställt från chefen. Så blir det fredag, sista dagen innan semester. Allt är inte klart. Vad gör man? Jo går in och jobbar söndag. Nästa vecka ska min kära kollega hjälpa mig och göra allt det jag inte hunnit klart innan semestern + sitt eget arbete. Och om hon ska ha en chans att hinna det innan SIN semester krävs det helt klart att vi båda jobbar idag. Det är självvalt, så det är inget att gnälla över. Men jag kommer vara väldigt glad i augusti när jag börjar jobba igen om jag står med massa resultat att skriva en artikel på, hurra! Men nu längtar jag tills imorgon, när min semester faktiskt börjar. Jag och barnen, lugnt och skönt en vecka i stan medan min man jobbar, sen, mot landet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback