tänkte inte på det

All röntgen och sånt blir klart 28/6, innan dess ska man inte spekulera. En sak är säkert, metastaserna är en dödsdom (det är väl att födas också) men hur lång tid det tar får visa sig. Jag började genast att planera, att jag ska fråga ordentligt hur hon vill ha sin begravning, dödsannons och sånt, så att vi inte står där med skägget i brevlådan sen. Sen kom jag på något jobbigt. Sånt jag inte tänkt på, att hennes nio år äldre syster kommer dö någon gång. Och jag inte kommer ha mamma med mig då. Såna saker som jag tagit för givet. Begravningar jag måste gå på. Själv. Ja inte själv, jag har ju min man, men utan mamma. Det är inte meningen att man ska dö så pass tidigt. Hon är bara 55 år. Jag är nog fortfarande ganska chockad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback