Värst idag

Värst var det idag för min man, jag förstod inte hur grymt orolig han har varit för bebisen, inte ens i morse när jag kom upp och hittade honom framför datorn förstod jag. Det var först när jag läste hans blogg som poletten trillade ner, han var uppe för att han inte kunde sova för att han var orolig. Aha. Snacka om att inte ha någon koll. Man blir extremt självcentrerad av att vara på tjocken, det ingår i kittet, men så illa trodde jag inte att det var.

Näst värst var det  för min bror som fullständigt missbedömt vädret och kom hit för att hämta flyttkartonger i en bil med sommardäck. Efter tre kvart kom han tillbaks, ställde bilen och fick ta pendeln hem. Tomhänt.

Bra var det för mig som fick sitta på tunnelbanan på väg hem, tusen tack snälla kvinna som gav mig sin plats.

Snön och blåsten tänker jag inte ens kommentera, om man inte låtsas om det så kanske det försvinner av sig självt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback