svettigt

Jag är lätt gråtfärdig, liccen ska tryckas på torsdag och jag tror inte att jag hinner klart tills dess, det är hela tiden nya saker som ska fixas, saker som fattas, så mycket, hjälp! Min man tror att det är för att jag har separationsångest. Det är säkert sant, men det känns inte så just nu, det känns bara som om jag slösat bort hela helgen medan jag borde stått på labbet och skrapat ihop lite mer resultat. Men det är nog separationsångest, för jag vill inte släppa ifrån mig den för det är så jobbigt att bli granskad så att jag får tårar i ögonen bara jag tänker på det. Vi får se om jag hinner blogga innan torsdag. Jag måste välja färg också, det känns som det minst viktiga på denna jord idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback