sjukvibbar

Känner mig influensa-aktig. Hittills har allt sånt runnit av mig inom ett dygn, men vem vet, nu kanske jag åkt dit på riktigt. Eller så är det bara liccen som gör mig sjuk. Har liccen ute på två personer men har inte hört något från någon av dem. Kanske mycket begärt eftersom jag skickade den till båda igår och den är lååång och båda har annat att göra. En tredje rättning kommer i morgon bitti hoppas jag. Men sanningen är att jag börjar bli klar. Det ska fixas en del saker, och konstigt nog är fixet det som tar längst tid. Men det är väl som min kollega sa, det är det som är svårast som man skjuter på till sist. Suck. Det blir sent för mig ikväll. Inte undra påa tt jag känner mig muggig. Jag är dock mycket tacksam för att det har gått såpass smidigt som det faktiskt gjort, mycket tack vare hjälpsamma kollegor som hjälpt mig att läsa och en älskad make som sköter markservicen. Jag unnade mig en 20 minuter sovmorgon i morse, maken och lillplutten fick lite mer innan jag väckte dem. Fast det förstås, det visade sig att min man skulle lämna bilen till verkstan tidigt i morse så för honom blev det skitstressigt. Så går det när man aldrig ses och hinner prata med varann. Snart, snart, snart är det över. Imorgon trycker jag nog. Gulp.

Kommentarer
Postat av: kribz

hoppas det går bra med allt! eller det tror jag att det gör. kan inte ens föreställa mig vilken press det är med en lic.

Postat av: adrenalin

Tack! Har lite hjälp av gravidhormonerna, annars skulle jag sitta naglad i taket.

2006-11-14 @ 13:42:51
URL: http://adrenalin.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback