nu är det förkylt

Mitt skryt-immunförsvar som hållt mig frisk sedan i början av mars gav upp i fredags. Jag är jävel-förkyld. Inga detaljer. Men eftersom jag var så jäkla slut i förra veckan av mer naturliga orsaker så har jag sovit rätt mycket de senaste två dagarna. Det har varit jätteskönt.  Vaknade halv tio idag. Nu ska jag läsa referenser (har klämt hälften!) och titta lite på presentationen. Jag har liksom förträngt att det är på fredag. Det är som att jag inte riktigt vet vad man gör, ska man bara stå och rabbla upp allt som står i licentiatavhandlingen? Förmodligen. Gud så trist. Vaknade inatt och hade panikångest över tanken på att bli förlamad från nacken och ner. Skumt. Fick klaustrofobikänslor. Att vara fången i min kropp och inte ens kunna klia mig själv. Kan det ha något med fredagens försvar att göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback