inte långt kvar

Jag har fått oerhört mycket hjälp med liccen, inte av min handledare, men av min biträdande handledare som läst den flera gånger och sedan hjälpt mig att rätta per telefon. Jag har också fått jättebra hjälp av mina tejer här på jobbet och min fd närmsta kollega som slutade i somras. Jag är djupt tacksam för detta. Nu ska jag åka hem och titta igenom den en sista gång, och imorgon bitti trycker jag den!

Det ska bli så skönt att släppa taget om den. Och jobba halvtid i tre veckor för att sedan vara helt ledig i två till fyra veckor innan det riktiga jobbet börjar. Ta hand om en liten bebis är ingen dans på rosor men det är värt allt besvär för kärleken till småkorvarna är större än allt.

Och när jag jobbar på halvfart ska jag ringa mina kompisar också.

Kommentarer
Postat av: lilla ego

Fan vad bra du är. Sträck på dig, det förtjänar du verkligen. Heja!

Postat av: adrenalin

Tack!

2006-11-14 @ 13:41:53
URL: http://adrenalin.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback