svärmor 59

Varken min man eller jag vet vilken dag svärmor fyller år, idag eller imorgon. Varje år chansar vi och det blir fel ibland. Ett år ringde vi och frågade, skrev upp noga i almanackan som nu tycks vara spårlöst borta. Så idag var det dags igen, hmm, var det den nionde eller tionde, ingen av oss vet. Konstigt för jag har järnkoll på alla utom hennes. Jag hade någon smart mindmappinggrej jag hängde upp det på sist det var på tapeten, men nu var frågan hur det var. Är hon en etta som jag eller är hon inte en etta. Jag har tydligen hängt upp det fel i minnet ändå. Och mycket riktigt, maken ringde idag och det ÄR imorgon. Fan också och nu lovar jag att vi ska skaffa en födelsedagskalender och skriva upp det en gång för alla. Sorry sorry svärmor.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej, jag har ett litet tips: www.birthday.se .Där kan man hitta alla födelsedagar för alla från ca 15 år och uppåt! Ha det bra!

2007-01-10 @ 19:53:24
Postat av: adrenalin

Tack för tipset!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback