han kom hem

Min man skulle ju varit borta tills idag, men han dök upp redan vi nio i går kväll! Skönt att ha honom hemma istället för borta. Både jag och lillplutten fick jättefina presenter dessutom! Jag fick en jättesnygg tygväska från marimekko. Just det, en tygväska, mina fixa idéer om kopior och flashiga handväskor är som bortblåsta efter mitt impulsköp. Ska visa min nya väska och impulsköpet sen, har inte fotat dem ännu. Jag är en tygväsketjej, bara att acceptera. Det bästa med väskan är att den går att tvätta i 60 grader! Det bästa med maken är hela honom, från topp till tå, och nu är han hemma och idag är det fredag och jag har redan haft ett utbrott på morgonen och varit elak, så nu har jag jättedåligt samvete och har dammsugit hela lägenheten som kompensation. Jag får nog ringa och säga förlåt också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback