godmorgon

Fram till jag liccade kunde jag inte sova mer är max 7.5 timmar per natt, oftast mindre. Det är lite när man är höggravid. Jag vaknade en gång i timman och gick på toa, ändå kände jag mig ganska pigg på dagarna. Eller, tillräckligt pigg. I helgen var jag fortfarande lite i gasen, även om sömnen var bättre och jag kände mig mer avslappnad. För att inte bli rastlös planerade jag att baka bröd (satte en surdeg) och koka kola och knäck. Ha ha ha, jag är helt utslagen. Vill bara vila och läsa böcker. Sover mycket bättre på nätterna, vaknar och går på toa, men inte riktigt lika ofta. Lillplutten har hosta, trots att han ligger och hackar trekvart innan medicinen börjar verka kan jag jag somna om och sova gott. Inte ligga och älta eller ha svårt att andas. Skönt. Jag var så orolig att jag inte skulle hinna vila innan det var dags. Nu går jag helt in i segheten och det är suveränt. Ska åka och äta lunch med min man nu. Mysigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback