barnfritt

Min mamma kom hem till oss på eftermiddagen för att umgås med lillplutten. Han och jag var less på varann så jag passade på att pipa iväg in till stan för att titta på kläder till min svällande kropp och bara få vara mig själv ett tag. Man sätter gärna på sig den klämmiga glättiga masken tillsammans med barn, detta för att minska friktion. Jag hittade två par jeans på topshop och köpte bägge. Ska nog lämna tillbaks det ena, de sitter inte 100% bra. Annars verkar ju topshop vara enda affären som har vettiga mamma-kläder just nu, alla andra verkar tro att man blir värsta bonnmoran från fyrtiotalet när man är på tjocken. Alternativt fiiina damen med jättetjock plånbok. Topshop rules! Hittade dock en fin kort kofta på H&M. Nu känns det som om jag klarar mig den närmsta tiden, sen får man väl se hur mycket jag lägger på mig den här gången. Jag försöker äta nyttigt och så ordentligt att jag inte ska bli sötsugen, men har ändå väldigt svårt att hålla fingrarna borta från sötsakerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback