Svärfamilj I

Stressnivån är hög just nu. Sitter hemma och jobbar på något som ska vara klart på torsdag som dessutom måste godkännas. Sen har jag och min man gjort något puckat, vi har bjudit över svärfamiljen att bo hos oss hela helgen och räknat kallt med att svägerskan skulle tacka nej. Alltså skulle bara svågern och barnen kommit. Och så tackade hon ja! Shit också, nu blir det helveteshelg med sura miner. Hon är lat, sur och tror att hon är värsta fiiina damen. Hon kommer rynka på näsan åt att ligga på luftmadrass på vårt kalla golv haha! Och gissa om hon kommer var sur över priserna på evenemanget vi ska på.  Dessutom erbjuder ingen av dem sig att pröjsa för något någonsin, och att få hjälp med disken är ett skämt. Kul eftersom vi har ganska lite av alla delar i ett normalt husgeråd. Ja det blir livat, som tur är kommer barna förhoppningsvis inte märka något och ha väldigt kul! Själv har jag fått för mig att det inte blir jobbigt bara jag antar rätt attityd, men vilken skulle det vara? Åter till arbetet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback