snart klar - inte

Målade hallen på landet igår. Först i fel färg, min man tycker att det beror på att jag försökte kompromissa. Själv vet jag inte riktigt, alla ska väl bli nöjda tyckte jag. Sen tjafsade vi och jag tjöt i vanlig ordning, sen åkte vi in till närmsta stad och jag tog den grå färgen jag ville ha från början och är ytterligare två rollningar senare jättenöjd. Ett par lister till ska upp och en lampa, sen är det klart.

Nu återstår bara resten av huset, hallen motsvarade kanske fem procent.  Sov rummet står på tur först, just nu är väggarna porr-vinröda, vi hängde som grädde på moset upp lila gardiner i helgen, jättesnyggt ha ha. Nu är det bara lita halvnakna spanjorskor a la hötorgskonst från sextiotalet som fattas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback