Adrenalin

Jag har en läsare och det är min man. Ha ha. Tidigare hade jag sex, åtta trogna läsare och det räckte bra åt mig. Sen skrev jag ett inlägg om där jag visade vad jag tycker om Per Gessle och vips var alla läsare borta. Skumt, att jag skulle haft ett antal trogna läsare som valde bort min blogg pga en sån sak.

Så för dig som tittar in här (förutom maken) skulle jag vilja klargöra en del saker. Här kommer en del fakta om mig: Jag är vänstervriden. Jag tycker att det är patetiskt att ha shopping som intresse. Jag tycker att Per Gessle och Thomas Ledin och Tommy Nilsson är slibbiga fjantar. Jag är feminist. För guds skull, min blogg heter adrenalin, jag är kategorisk och argsint det säger ju namnet!

Du behöver inte dela mina åsikter, men ge mig gärna en kommentar annars liknar du mest en Peeping Tom. Och det är ganska slemmigt om jag får säga.

Kommentarer
Postat av: Bubbleofblue

en till läsare. jag spar på ord jag gillar, jag brukar återkomma till andras ord jag gillar.

Ähh jag läser helt eneklt ganska mycket och helst det jag gillar. hej!

Postat av: Peter

+ en gör två (2) läsare. Herregud, du har ökat med 100%! Mer senare.

2005-12-04 @ 13:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback