Åter från gruvdistriktet. Har gjort en två...

Åter från gruvdistriktet. Har gjort en tvådagars i Englands heartland (?). Den där iden jag hade om att jag skulle bo på hotell och vila ut har grusats åtskilliga gånger, det här var inget undantag. Nu har jag återvänt till kylan men jag tog en tur in på både Boots och WH Smith för att hamstra presenter, annuals och Cadbury. Själv fick jag en ny mascara och äntligen(!) underbara color clone! Helena Rubinstein alltså. Min man är bördig from up north och han är fan så mycket snyggare än sina landsmän. Han är i o f s snyggare än nästan alla karlar ;)


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, asså foundation?

Postat av: adrenalin

Ja, precis den du rekomenderade förra våren. Tog mig bara ett år att få tummen ur och jag är SÅ nöjd! Ska slänga alla andra skitfoundations som står och skräpar, this is da shit!

2011-02-03 @ 15:04:08
Postat av: Anna

Jamen vad bra! Jag provar andra ibland men går alltid tillbaka. De finns billigare på Strawberrynet, och det funkar ju när man vet vilken färg man ska ha.

2011-02-03 @ 21:13:26
URL: http://mercyfuck.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback