Översvämning

Jävelångest, toan hade fryst och tanken sprängts. Vatten har forsat ut i hallen, in i sovrummet och genom bjälklagret ner i krypgrunden. Hur länge? Fuktskadat är bara förnamnet. Vi vet inte om vi kan bo där i sommar. Nytt badrum? Nya golv. Ny isolering... Kanske går det att torka ut underifrån, men jag är skiträdd att försäkringsbolaget kommer nobba eftersom värmen inte var uppdragen tillräckligt och vi inte stängt av och tömt ut vattnet i rören. Det löser sig förmodligen, vi får väl gå till banken i värsta fall. Jag känner mig fullkomligt dränerad.

Kommentarer
Postat av: J:A

Hej,



Jag förstår att det känns illa med vattenskadan och översvämningen i krypgrunden eftersom fukt därifrån även sedan kan leta sig uppåt i huset igen. Lite tips finns på
http://www.lfs-web.se/oeversvaemning-krypgrund.htm Lycka nu till och hoppas att försäkringsbolaget kan hjälpa er med vattenskada och översvämningen i krypgrunden.

2010-04-16 @ 13:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback