Hupp

Imorgon kommer visst några människor och installerar ett nytt bredband. Jag måste ta ner tavlor och flytta på saker. Det är verkligen helt proppfullt i alla skåp och jag kan inte knöla in den minsta sko någonstans. Hoppas att bokhyllan vid en av dörrarna kan få stå kvar, jag har ingen möjlighet i världen att flytta en fullpackad IVAR(TM) 30 cm ut från väggen själv (den andra halvan i duon gästspelar inne på söder hela kvällen). Kabeln ska dras uppe i taket tror jag och jag får väl tvinga in någon av människorna i lägenheten för att godkänna mitt hastverk i morgon bitti. Måste man verkligen ha bredband i alla rum? Är inte trådlöst framtiden? Jag kan inte välja själv, min hyresvärd har bestämt det. Stackars alla små pensionärstanter i huset. Inser precis att den andra IVAR(TM) är fyllt upp till taket precis där kabeln ska dras, det blir till att lägga alla Godzillas, dvd-er och hellboyy figurer i lillas spjälsäng (han får fortfarande plats!) som han ändå inte använder eftersom han sover i vår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback