Eeeh?

På middagen för gårdagens doktor höll hans flickvän ett litet tal där hon berättade om alla tidiga morgnar och sena kvällar han stått på labbet och, det mest oroande, att han åkt till labbet mitt i natten ibland för att sätta igång något. Jag och min kompis utbytte menande blickar, för det här är killen vi tror varit otrogen mot sin tjej i alla år. Inte för att jag varit på labbet på nätterna, men han brukr inte så ofta vara där de kvällar jag varit där. Och på natten? Jag känner mig väldigt tveksam. Det skulle göra honom rätt unik. Karln jobbar hårt, inget snack, men karln har nog haft ett ligg vid sidan om.

Kommentarer
Postat av: Anonym

told ya.

2009-10-11 @ 08:14:10
Postat av: Anna

Haha men GUD vilken ångest...

Postat av: Anna Klara

Åh GUD vad hemskt, mitt ansikte förvreds när jag läste! Att bli bedragen är ju ingen dröm men att till på köpet få stå och hålla ett hyllningstal till hur nogsamt han skött sin liaison...jag DÖR.

2009-10-11 @ 17:51:15
URL: http://annaklara.karlsson-online.com/
Postat av: adrenalin

Det värsta var att hon i skämtande ordalag sa att nu var det upp till bevis, att han verkligen har jobbat alla nätter och kvällar. Lilla gumman :( Jag känner mig djupt osysterlig, men jag har inget bevis, bara en grav misstanke samt ett par bevisade hångel med en kollega.

2009-10-11 @ 21:07:22
URL: http://adrenalin.webblogg.se/
Postat av: Rebecka

Kan det inte vara så att hon vet, och lade in en pik i talet? Törs man hoppas på det?

2009-10-13 @ 21:27:00
Postat av: adrenalin

Kan vara, men hu så hemskt!

2009-10-14 @ 17:57:25
URL: http://adrenalin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback