Citron

Vaknar i en nerkissad säng (lillkillen, inte jag) efter en risig natt för att upptäcka förkylning hor mig själv och lite småfeber hos sängkissaren. Jag var verkligen inte sugen på vab idag, jag hade massa planerat, byta en tröja jag fått i present, lämna tillbaks vin som blev över från festen, köpa kläder till storkillens uppträdande med finkören på lördag, gå på bio med några vänner. Inte blev det bättre av att maken och jag kraschade och blev osams (han har väl också sovit dåligt) och att jag till råga på allt får tillbaks ett manuskript som ser ut som skit. Jag skickade tillbaks med tydliga önskemål om ändringar för ett par veckor sen, men det ser fortfarande verkligen kackigt ut. De har inte ändrat mer än ett par smågrejer som jag bett om, definitivt har de inte justerat bilderna så de blir i samma storlek. Saknar förlaget totalt känsla för hur man sätter bilder så att en artiklel ser OK ut? Tycker de inte att de är pinsamt att vara så oproffsiga? Jag önskar mig en stor fet boxboll, för jag är på krigsstigen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback