Lättnaden som kom av sig

När jag äntligen bestämt mig för att inte köpa loss lägenheten, varför utarma en redan skral hyresmarknad, så meddelade ordföranden för styrelsen att det snart blir köpestämma. Enda fördelen som jag ser det i dagsläget är att det här blir vår bästa chans att köpa en fyra så småningom. För området kryllar ju som bekant inte av hyresrätter och fyror finns i princip inte alls. Nåväl, vi får väl se om vi får lån. En arbetslös och en projektanställd som skött sina lån prickfritt de senaste decenniet, det kanske går?

Kommentarer
Postat av: Anonym

jodå vi får nog lån, men då får vi nog vinka av huset på landet för det är inte som att vi har råd med ännu mera utgifter. Så känner jag, men du har ju bättre kolla på det där med siffor än vad jag har och har förmodligen redan en grym backupplan som löser det hela och jag slipper ligga sömnlös om nätterna. Puss.

2009-05-18 @ 18:43:20
Postat av: adrenalin

Vi ska ordna det där. Landet ryker nog inte som det ser ut i dagsläget, den som kommer ligga sömnlös om nätterna blir nog jag...

Postat av: Sonja

Har ni kollat med någon bank ännu? De har blivit väldans restriktiva nuförtin.

2009-05-19 @ 08:50:16
URL: http://sonjaochstormen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback