Fråga Lund? Eller Lund frågar?

Jag önskade mig en kvinnlig äldre opponent som arbetat mycket med forskning som liknar mitt första (helvetes) projekt. Hon är ju förstås väldigt poppis så det blev nej. Istället får jag en underbarn från Lund som är två år äldre än jag. Man föstås. Underbarn från Lund är män. Punkt slut. Hej hopp, jag blir nervös som fan, jag kommer få så jäkla mycket på nöten och jag måste nog ställa mig på labbet och göra några extra experiment. Karln har skrivit en artikel där han noga utreder ett experiment jag försökt mig på och lyckats så där med. Jag läste hans artikel men struntade i att optimera och det kommer bli så synd om mig. Så går det när man slarvar med klassisk välutred kemi. Surt surt, nu måste jag åka till jobbet och leta upp ett annat underbarn från Lund och be om råd om hur jag ska lägga upp optimeringen, vilket han erbjudit sig att hjälpa mig med tidigare. Lund och Lund och Lund.

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh nej, då kommer du inte att kunna förstå vad han frågar om!

"Auh deaj daira proawteajs blawh, blawh, blawh?"

2009-05-13 @ 16:20:19
Postat av: adrenalin

Åhh nej, och du kommer skrika "ta ut päronet ur munnen" och skämma ut mig fullständigt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback