Inget för den snåla

Jag började få väldigt höga räkningar på mobilen. Surprise! Telenor har lagt till en TV-i-mobilen-tjänst. Helt av sig själva. Och de har inte gjort något fel. Tycker de. Så jag får inga pengar tillbaks. Jag kunde inte ens säga upp tjänsten över telefon för att jag inte är min man (han står på abonnemanget). Men vad kul, älskling nu får du stå i kö i 25 minuter och försöka få dem att skicka en ny faktura. För OK, skit i att jag betalt i flera månader för något jag inte beställt själv, men jag vill inte betala för något jag ska säga upp. I september blir det inget förnyat abonnemang, hämnden ska avnjutas kall säger de, i det här fallet är den nog både kall och härsken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback