Vampyrer?

En god vän rekomenderade Twilight, hon har sträckläst, fullkomligt besatt. Själv undrar jag vad det är för jäkla tonårsbok hon rekomenderat? När jag kollar efter riktar den sig visst till flickor 13+. Hmmm, inte undra på att jag inte fattar grejen. Jag har liksom aldrig fattat själva vampyrgrejen, inte ens när det gällde min ungdoms plåga En vampyrs bekännelse + en miljard efterförljare av vampyrdrottningen Anne Rice. Fast när jag tänker efter tyckte nog vännen en gång i tiden att just En vampyrs bekännelse var det bästa hon läst...Jag berättade om alla bloggerskor som är galna i True Blood, hon laddade ner, och hon älskar det! Själv avstår jag nog från vampyrgrejen den här gången också.

Kommentarer
Postat av: Sonja

Amen asså, har du kollat på True Blood? Den handlar om så mycket annat. Jag är helt ointresserad av vampyrer, det där är bara en helt fantastisk serie.

Postat av: adrenalin

Nej men nu blev det fel, jag har inte dömt ut True Blood på förhand, kommer definitivt att kolla. Det var ju tack vare dig och AK jag kunde tipsa henne om att hon skulle ladda ner den. Men Twilight ÄR en tonårsbok även om jag kommer läsa den klart :)

2009-02-17 @ 15:08:41
URL: http://adrenalin.webblogg.se/
Postat av: Sonja

Okejrå! Hoppas du fastnar. He he.

2009-02-18 @ 14:27:49
Postat av: adrenalin

Jag skola begå brott och ladda ner...Jag vet att du läste True Blood böckerna, har du läst Twilight med? Skulle vara intressant att höra om skillnaden. Det värsta med Twilight är att nu när jag har 60 sidor kvar funderar jag på att läsa nästa del med...13 år igen?

2009-02-18 @ 18:48:39
URL: http://adrenalin.webblogg.se/
Postat av: Sonja

Nej det har jag inte. Är den fånig? TB-böckerna är också lite fåniga, inte alls så smartsnygga som serien. Men jag fastnade totalt för karaktärerna, ehm vissa iaf, och hetsläste för att få en liiiten gnutta till. Se serien och läs sen böckerna.

2009-02-18 @ 19:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback