prosit

Läser en avhandling och skriver själv en, eller egentligen två artiklar. Provdisputation för killen med avhandlingen på onsdag, sen läsa en avhandling till och vara med på ytterligare en provdisputation nästa fredag. Hej vad det går. Men det är kul att läsa andra människors avhandlingar, speciellt personer man följt genom åren. Själv har jag nog labbat klart. Det känns väldigt konstigt. Malande känsla, räcker det här? Eller kommer jag står där med min avhandling och så säger de att, "Du, det här var ju lite klent. Tyvärr." Så kan de väl inte göra? Väl?

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Har inte handledaren ett ansvar att säga till innan man går upp, om det skulle vara så att det inte räcker?

2009-04-20 @ 08:58:34
Postat av: Anonym

ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha!



Sa du handledare!?



ha ha ha ha ha ha ha ha ha



den var bra den!

2009-04-20 @ 09:58:47
Postat av: adrenalin

Jo handledaren och ämnesansvarige har ansvaret för att man inte går upp med tillräckligt på fötterna. Men jag nojjar över det. Att handledaren ska tycka att det är tillräckligt men inte ämnesansvarige. Både biträdande och handledaren tycker att det räcke. Jag nojjar. Men det är väl det klassiska, snart kommer någon och avslöjar mig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback