Mer sånt här

Pollen eller inte, det finns sämre dagar än denna. Nej, ta-mig-fasen det har hittills varit årets bästa dag. Efter lunch plockade jag upp en inte längre så sjuk sexåring på gärdet (pappas jobb). Vi tofg 1:an till hötorget för att äta glass på konserthustrappan. Sen gick vi på Bodyshop och sniffade på alla olika bodybutter, fastnade för ett som luktade färska hallon. Hämtade lillebror på dagis jättetidigt, gick ut i lakparken (Lekparken, vad vi längtat!) och käkade digestive, gungade och grävde i sandlådan. Nu väntar vi hem lilla pappa med som har med sig pizza, dvdn är laddad med hyrfilm. Lägg till att jag pratat med chefen som jag försökt få tag på i fyra dagar och fått ett par klartecken jag behövde och sen lyckades jag prata med mamma i exakt två minuter istället för 45.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback