10 varor jag brukar köpa.

Enligt ICA så brukar vi köpa:
Sugnappar (sant)
Mascarpone (eehh?)
Varmkorv (det har hänt men inte ofta)
Musslor i vatten från ICA (När då?)
Musslor i vatten från Limfjord (mystiken tätnar)
Kattsand (svar ja)
Lindt choklad (ja där med)
Pitabröd (ursökta men vilket inköp baseras detta på?, Ett random från i somras?)
Låglaktosmjölk (ja)
Sallad (neeej, jag hatar sallad)
För det första tycker jag inte om att ICA kartlägger mina inköp, för det andra så är allt utom mjölken, kattsanden och chokladen saker vi köper max tre gånger om året.
Så ICA, ska jag få rabatt på något så kan ni väl ge mig rabatt på blöjor? Eller ekomjölk? Eller Bregott? Tomatkross köper vi kopiösa mängder av, liksom bröd, buljong och marmelad. Så kom igen, ge mig riktig rabatt, på saker jag köper varenda vecka, inte bara då och då.

Ja och detta inlägg skickas självklart till ICA också, idag är jag rättshaverist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback