En dåres försvarstal.

Min man har ju ett tjusigt rockabillystuk. Det fattades dock något. Jag kontaktade Patrik Arve och frågade var han hittat sina glasögon eftersom min man skulle se bra ut i ett par liknande. Jag smörade för Patrik Arve, det är helt sant. Han var oerhört vänlig och svarade på min fråga. Sen visade det sig att PA och min man klipper sig på samma ställe. Lite komiskt sammanträffande tills maken börjar tracka mig och tala om vilket vax PA föredrar osv (Black and White). Så nu måste jag nog försvara mig lite. PA är sex år äldre än mig. När jag var 19 var han typ coolast i hela stan. Snubben har alltid haft hur mycket attityd som helst. Han är dock inte snygg. Nuförtiden är han dessutom fortfarande sex år äldre än mig, dvs 43 och har en ganska stor kagge, lite för plottriga tatueringar osv. Han är förvisso fortfarande en cool snubbe som spelar i ett bra band, men vi kan väl stanna vid det? Fast jag kanske gjorde det största misstaget när jag föreslog att vi skulle döpa vår yngste son till Arve? Inte efter PA, men det verkar min man inte riktigt tro på. Vi döpte inte sonen till Arve, inte heller till Dio, det gjorde PA. Tror ni att PAs trackar sin fru för att hon skulle vara tänd på Ronnie James Dio?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback