svårt att låta bli

Min man har varit nykter ett helt år, grattis! Han kom på att det inte är så smart att slåss och åka polisbil när man är 37 år och pappa till två barn. För ett år sen kom han på det. Det har varit ett omvälvande år, mycket skit och mycket bra. För att fira denna tilldragelse ska han baka bullar och bjuda på jobbet imorgon. Läs receptet NOGA instruerar jag. Sen ska jag låta bli att lägga näsan i blöt. Det är svåååårt att låta bli att gå ut i köket och ta över. Men jag måste låta bli. Respektera en annan vuxen människa. Och inte vara en sån jävla besserwisser jämt.

Kommentarer
Postat av: Did you give the world some love today, babe

Grattis maken, bra jobbat!!

Postat av: Sonja

Gratulaziones!! Moget. Bra. Jag är imponerad!!

2008-06-11 @ 21:45:56
Postat av: adrenalin

Ja han är jätteduktig, jag med, la mig knappt i alls. Bullarna blev helt fantastiska!

2008-06-12 @ 13:37:06
URL: http://adrenalin.webblogg.se/
Postat av: Mr K

Bra maken- och bra av dig med som (nästan) lät bli bullbaket ;)

2008-06-13 @ 12:01:12
URL: http://www.elmirak.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback