I min väska

Jag älskar såna där reportage där folk får redovisa vad de har i handväskan. Jag har just nu, i min prickiga Marimekko följande:
Ett par solglasögon
Ett paket näsdukar
Två nappar (en rosa och en blå)
En cerisrosa plånbok i fusklack från Monki
Lomudal, ögondroppar mot allergi
Två bilar (Dinoco-Blixten och Ramone från filmen Cars)
Liten blå plasthelikopter
Solskyddskräm från Dermalogica spf30
Armband av gröna glaspärlor
En gammal inköpslista
Busskort
Åkremsa med åtta klipp kvar
Döden och Pingvinen, av Andrej Kurkov -pocket
Enkelbiljett Nyköping-Stockholm
Tre läppglans
Blyhertspenna
Nycklar och passerkort till jobbet
Två tamponger
Totorofigur
Dansk femtiolapp
Småpengar
Parfymprov - Gucci II
Kvitto på mobilen, jag ska lämna in den på lagning

Se det som en bloggutmaning.
Har du ingen handväska, töm fickorna på jackan, alltid hittar du väl nåt intressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback