marimekko II

Känner mig så ytlig, hittade en blus i rätt färg och rätt storlek idag. Den är fin i alla fall. Min vän som jag längtade efter i massa år och sedan återfann på fb var här idag med sina barn. Vi hade hur trevligt som helst. Det märks verkligen att hon vill umgås, och jag vill det också. Fast jag undrar, ska vi bara låta bli att låtsas om att vi inte pratade på sex år? Jag skulle på sätt och vis vilja bli ställd till svars för mitt beteende. Få förklara varför jag betedde mig som jag gjorde. Varför jag blev arg, skällde och skrek och sedan inte hörde av mig. Hon hörde ju inte heller av sig på sex år, det kanske är jobbigt att tala om. Jag känner stor tacksamhet inför hur det är nu, att det känns så bra, men jag ska nog berätta hur mycket jag saknat henne under de här åren. Och marimekkoblusen då? Ja den tyckte hon var snygg. Hon är min favoritshoppingpartner alla kategorier.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback