skitsöndag

Det har varit en riktig skitdag, jag var på kalas igår, drack inget, men det blev ändå bara 6 timmars sömn. Barnen har varit riktigt pestiga. Lilla killen är som förbytt, gnäller dygnets alla vakna timmar, ska helst bli buren konstant och slutar inte gnälla för det. Nätterna är pest de med. Söndagen gick alltså i det konstanta gnällandet/gråtandets tecken. Det blir inte bättre av att stora killen varit skitpåfrestande, tjatig, tjafsig, bråkig. Han har riktigt sökt bråk. Det är skit när man lämgtar efter jobbet. Min man är hemma och helt färdig av den här miljön. Det är väl bara att bita ihop, men man hatar sig själv när man står och skriker åt dem "Ni är så jävla jobbiga". Storkillen svarar "du är jobbig mamma" och jag snäser, "bra, då kommer jag inte hem imorgon, så ska ni få se hur kul det är att inte ha någon mamma". Evil mom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback