splatter

I senaste numret av Glamour finns en skåpig intervju med Jake Gyllenhaal. Visst, killen är snygg, men man blir lite konfunderad av det han sysslar med när han är ledig: "Jag gör det jag känner för. Som att gå på lantmarknader, eller som jag får för mig ibland - åka ut till en farm, köpa färsk mjölk och se på när de slaktar en gris." Fet chans. Jag har bott på landet. Man slaktar fan inte grisar hur som helst. Man skickar iväg dem till slakteriet, och det gör man i USA med. Och om man av någon anledning håller på och tjuvslaktar grisar på sin gård så undrar jag hur Jake G vet om det och lyckas pricka in det, det är ju inget man gör dagligdags, snarare en gång om året. Annars garvar jag rejält av bilden som etsar sig in i mitt huvud, en svettig Gutta-typ, brottar ner grisen och skär halsen av den, à la Farmen (om ni mins den serien). Grisen skriker i högan sky och Jake Gyllenhaal tittar på. Ha ha ha. Ha ha ha. Ha ha ha. Jag kan inte sluta skratta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback