snart åker vi!

Om några timmar åker vi! Storkorven är helt speedad och vill åka NU! Jag har lite resfeber, jag ska åka själv med två ungar och en massa packning samt en barnvagn. Jodå, vagnen ska med. Då ringer min mamma klockan åtta. "Hej, jag ska inte på hjärnröntgen förrän tio i elva, ska ni ha hjälp att komma ombord på tåget?" "Ja tack!" Och oroa er nu inte för morsans hjärnröntgen, det är en bieffekt av ett par panikångestanfall för många. Hon är helt frisk. De ska bara kolla för säkerhets skull, men med tanke på att hon redan gjort två såna koller utan att de hittat något så har jag slutat oroa mig.

Jag kanske tjyvbloggar i Hälsingland, annars ses vi på måndag.

Kommentarer
Postat av: kribz

hoppas ni får kul och du får koppla av lite :)
vi blir nästan grannar i helgen. i norrland ligger väl allt nära, varesig det är 80 mil eller 8 ;)

Postat av: lilla ego

Ha så kul!!

2007-05-11 @ 09:56:41
URL: http://stoppamigjuni.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback