hemma igen

Borta bra men hemma bäst, så är det. Det var underbart att träffa min kompis igen, vi pratar ju i telefon varje vecka, men live är bättre. Våra barn är födda med tre dagars mellanrum så de lekte och bråkade som galningar. En två-årig lillasyrra hängde med av bara farten. Min kompis man, som jag alltid har haft lite svårt för har genomgått en personlighetsförändring till det bättre, kanske min egen inställning till honom har förändrats också. Trevligt har vi haft, ätit massa god mat. tittat på en halv melodifestival. Skvallrat och varit förtroliga. Dessutom har jag fått håret både klippt och färgat. Jag är glad att jag har en vän som henne, den sorten växer inte på trän. Vårda henne för alltid ska jag, vi har känt varann i sjutton år! Hon och hennes man har blivit jättetjocka, men så blir det när man bara har vispgrädde i all mat. Tjocka och goa, hellre det än magra och olyckliga. De har köpt hus också, det passar dem så bra att leva som svenssons i hus på landet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback