Aj aj

Lillkorven bara vägrar amma. Jag gav honom lite majs och potatis-puré blandat med päron och se det gick ner. Han har inte riktigt kommit igång med ätandet utan käkar bara lite gröt till kvällen. Så man kan inte bar ge honom hur mycket mat som helst för då kommer han få jätteont i magen. Jag tror att han amningsvägrar för att han har ont i munnen pga tänderna, men nu känns det som om jag ska sprängas så det blir till att pumpa. Hoppas han vill äta det i utpumpad form annars vete sjutton vad jag ska göra. Nu sover han i alla fall. Jag känner också att det börjar bli dags att dra upp på ätandet men det tar emot, det är ju så smidigt att langa fram tutten, mat är klet och kladd, byta kläder och tvätta händer och huvud, mikro, burkar, skedar, ja ni hör, det är bara så joxigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback