snygga kläder

Var ute en sväng på stan med min mamma, det var nice. Fastän jag är stor motstådare till den utbredda shoppingmanin som råder är det så lätt att sugas med. Det finns så sjukt snygga kläder just nu, och till bra priser. HM har gjort värsta uppryckningen. Hittade en ascool regnkappa i orange med små vita paraplyer på och en kort trench i mörgrått. Fast mest av allt letar jag efter en grön lite army-aktig jacka som går halvägs ner på rumpan alternativt precis nedanför. Det konstiga med HM´s mer ungdomliga avdelning (vet inte vad den heter nu för tiden, när jag var kid så hette den puls) är storlekarna, jag har 36 eller max 38 på överkroppen i alla märken utom hos dom, där har jag 40 eller t o m 42! Undrar vad man får för kroppsuppfattning om men är ung och bara handlar hos dem. Fas föresten, kidsen är definitivt smartare än så, så det behöver jag inte oroa mig för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback