Lapprika paprika

Lillplutten blir djävulskt gasig i magen om jag äter rå paprika. Detta har jag och resten av familjen fått erfara i natt. Kånkade och vaggade mellan 3 och 5. Tack och lov för hörselkåpor följt av 6 ft under på dvd när vrålen avtog. Även om han somnar om efter någon timma så vill han absolut inte bli nerlagd utan kräver att få sova i famnen under vaggande, detta kan göras sittandes i soffan. Men ska man sitta i soffan och vagga så vill man se på tv, det är liksom inte läge att sitta och meditera eller reflektera över sitt liv, och på morgonkvisten är det mest skit på lådan. Så tack än en gång för dvd. Vad jag ska titta på när serien är slut vet jag inte än...Bäst att låta bli paprikan helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback