rapport från en bärsjal

Eller vad man säger. Provade bärsjalen ordentligt igår. Visst, jag behöver slipa på min monteringsteknik men det blev jag förvarnad om. Det var på min ganska korta promenad överlägset babybjörn. Ska investera i en egen, min kille är ganska nätt så jag kan nog ha trikåsjal ett bra tag. Nu till fåfängan. Har tittat på begagnade. De är i så fula färger. Jag vill ha röd eller orange, annars brun eller svart. Möjligtvis militärgrön eller mörkgrå. Sen tar det stopp. Hittar bara duvblå, ljusgröna och andra färger som inte faller mig på läppen. Det tar emot att köpa nytt när det finns begagnat. Jag vill återanvända. Man kan alltid färga, men är det egentligen miljövänligt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback