kryper i kroppen

Idag är det en sån där dag när det bara kryper i kroppen. Inte bara för det förestående mötet med chefen. Det är typ tio anledningar till. Svärisarna kommer idag. det blir lätt spänt då. Jag har gjort försök att få sova flera gånger idag. Varje gång jag somnar väcks jag efter tio minuter, oftast av telefonen. Hemmet ser ut som skit men det kryper för mycket i mig för att jag ska orka städa. Jag väntar på saker på posten som aldrig kommer, böcker, sjal, saker min man beställt. Hämtade massa saker igår, idag kom ytterligare en avi. Ska jag masa mig till posten i alla fall? Det kommer säkert fler saker imorgon. Eller inte. Jersey Beauty Company svarar inte på mina mail. Fast det gick jävligt bra att sno mina pengar. Jag svettas som en gris. Ful i håret. Ids ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback