spel

Jag köpte ju Da Vinci koden spelet som bröllopspresent till mig och min man. Det var så där. Dels gick det ruggigt fort att spela igenom, dels var det väldigt mycket slagsmål. Vi undrade lite vem de tror är målgrupp egentligen. Jag köpte spelet för att jag trodde att det skulle vara massor av knepiga gåtor att lösa och möjligtvis en del smygande. Gåtorna var OK, men inte svåra, men att behöva slåss typ oavbrutet var löjligt. Slagsmålen utvecklades inte heller, det var samma rutin hela tiden, trycka på rätt knappar vid rätt tidpunkt, precis den typen av spelgrejs som jag är skitkass på. Jag har inget emot att slåss eller döda i ett spel, men då måste jag få coolare vapen eller bättre förmågor ju mer jag spelar. Betyget bli en svag tvåa (av fem).

Större succe gjorde årets julklapp till min man, han fick Bully av mig. Han älskar det. Bra. Snyggt är det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback