skuldsanering

Min mamma har fått skuldsanering! Äntligen, efter flera års utredning så blir det av nu. Jag är jättestolt över min mamma som gått från bostadslös aktiv narkoman och alkoholist till skötsam nykter mormor med både jobb och egen lägenhet på vad som känns bara några år. Egen lägenhet fick hon för bara något år sedan och nykter, det blir fyra år i sommar. Skuldsaneringen tar fem år och kommer lyfta hennes liv ytterligare. Nu är det bara körkortet som ska tas på nytt. Hon förlorade det, inte pga av att hon gjort något i trafiken utan som straff för sin kriminallitet. Det var första varningen, nästa blev fängelse i en månad. Så hon har ju faktiskt kåkfarare på "meritlistan" också, imponerande att vända sitt liv så fullkomligt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja hon är grym. Jag är sjukt glad att hon är så duktig.

Puss.

2007-01-26 @ 11:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback