I min lilla bubbla

Jag lever verkligen i en liten bubbla just nu, dagarna innehåller små delmål som att få på sig kläder och göra rent akvariet och jag har hittills inte ens lyckats med att få på mig kläderna idag... Akvariet är jättegrisigt, kattlådan med, men igår lyckades jag faktisk tvätta lite. Så fort jag kommer att tänka på min forskning får jag svårt att andas, jag vet att jag ligger ruttet till för att lyckas bli doktor. Jag är glad att det blev ett barn till, att jag inte sköt på det ett par år för att få igång en karriär av något slag. Jag vet inte alls hur det blir med jobbet, men jag har lite tid på mig att lägga upp en plan. Tills vidare kan jag sitta här i min bubbla och försöka komma ihåg viktiga grejer som att skicka in moderskapsintyg till fk och be jobbet om ett intyg om min lönehöjning...Gröt i skallen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback