grönt monster

Det är en tjej på min mans jobb som stöter på honom. Trots att han är gift och har småbarn erkänner hon glatt att hon spanat in hans lilla rumpa... På ett sätt tycker jag att han förtjänar lite positiv uppmärksamhet, fast mest tycker jag att hon ska ge fan i min man. Men riktigt svartsjuk, det är jag inte. Jo, jag är svartsjuk, men jag upplever inte just henne som ett hot. Om hon utgjorde ett hot då skulle de äta lunch varenda dag, maila roliga saker till varann och fika bara de två. Skulle det vara så det låg tll skulle jag gå på krigsstigen, inget snack om saken. Men nu verkar det vara envägs-intresse, och hon kan ju inte rå för att hon fick upp ögonen för min höjdarsnubbe typ tio år för sent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback