hmmm

Finansministerna har både rökt hasch och anlitat svart barnvakt, tror ni han får gå nu? Troligtvis inte, han har ju snopp. Heja Per Nuder som fortsätter lobba för Tobias Billströms avgång, kan du inte fokusera på finansministern också? Ska två fuskare gå ska alla gå, inte bara de som är kvinnor. Men blodtörsten kanske är stillad nu när de obekväma häxorna är borta?

Jag  både gillar och inte gillar Per Nuder. Hans liknelse med köttberg är nog det som får mig att digga honom.

Sedan kan det väl ändå inte komma som en chock att arbetslösa, sjukskrivna och studerande får det sämre i nya högersverige, det är ju exakt vad högern står för. Eller gick någon på den att moderaterna skulle vara sveriges nya arbetarparti? Jag hoppas också att ni uppskattar att en del av besparingarna går till försvaret, det gör nämligen inte jag. Jag hoppas också att ni uppskattar att besparingarna i a-kassan går till att sänka skatten av hushållsnära tjänster, för då vet ni ju att det alltid finns gott om jobb när ni blir arbetslösa, som barnflickor och städerskor hos de välbeställda. För hos mig som har en medelinkomst kommer ni aldrig kunna komma och städa, jag har inte råd, ens när skatten sänks.

Men tro mig, jag skulle verkligen vilja ha hjälp med tvätt, storhandling och grovstädning en gång i veckan, så att vi fick tid att umgås med varandra på helgerna istället för att fara omkring som två torra skinn för att hinna göra markservicen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback